دستگاه لیبل زن پشت چسب دار | لیبل زن صنعتی

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار صنعتی یا لیبل چسبان یکی از دستگاه های پر مصرف در صنایع بسته بندی جهت چسباندن انواع لیبل پشت چسب دار بر روی سطوح و ظروف گرد استوانه ای و مربعی و مستطیلی تخت و استوانه ای در ابعاد و اندازه مختلف به صورت های دستی و نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک به صورت تک لیبل و دو لیبل با توجه به سفارش مشتری طراحی و ساخته می شود.

 

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک

دستگاه های لیبل زن پشت چسب دار تمام اتوماتیک می تواند انواع بطری را به صورت تک لیبل و دو لیبل با سرعت بالا لیبل بزند.

دستگاه لیبل زن صنعتی

دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک

این سری از دستگاه ها توسط سیستم برق PLC و موتور سروو کنترل می شوند و به همین منظور قیمت بالا و البته خروجی زیادی هم دارند و مناسب برای خطوط تولید صنعتی با تولید روزانه بالا می باشند.

 

دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک و دستی

دستگاه های لیبل چسبان پشت چسب دار نیمه اتوماتیک مناسب برای تولیدات نیمه صنعتی و خانگی می باشد و قیمت مناسب تری نسبت به دستگاه های تمام اتوماتیک دارند ولی تولید و خروجی آن بسیار کمتر می باشد.

دستگاه لیبل زن صنعتی

دستگاه لیبل زن نیمه اتوماتیک

دستگاه های لیبل زن پشت چسب دار صنعتی برای ظروف مختلف متفاوت و با توجه به نوع و شکل و ابعاد ظروف طراحی و ساخته می شود.

از دستگاه های لیبل چسبان نیمه اتوماتیک معمولا برای ظروفی استفاده می شود که نیاز به یک لیبل دارند زیرا این سری از دستگاه ها نمی توانند دو لیبل متفاوت را همزمان بچسبانند و فقط یک رول لیبل بر روی آنها قرار میگیرد.

همچنین دستگاه های لیبل زن در اشکال مختلف نیز طراحی می شوند که تصاویر انواع مختلف طراحی های آن را در همین صفحه ملاحظه می فرمایید.

دستگاه لیبل زن صنعتی

دستگاه لیبل زن پشت چسب دار

 

دستگاه لیبل زن دستی

این دستگاه ها در برخی موارد بسیار ساده تر شده و به صورت لیبل زن دستی هم می شود.در دستگاه لیبل زن دستی سیستم برق ساده و دستگاه به صورت های موتور دار و بدون موتور (چرخش بطری توسط دستگیره) طراحی و ساخته می شود که ساده ترین مدل دستگاه های لیبل زن می باشد

 

مشاوره و استعلام قیمت

جهت مشاوره و سفارش ساخت انواع دستگاه لیبل زن تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک و همچنین استعلام قیمت دستگاه با ماشین سازی سینا تماس بگیرید.

 

  نظرات

یک دیدگاه برای “دستگاه لیبل زن پشت چسب دار | لیبل زن صنعتی”

  1. […] دستگاه لیبل زن پشت چسب دار […]