دستگاه بسته بندی نان | بسته بندی اتوماتیک

دستگاه بسته بندی نان جهت بسته بندی سلفونی انواع نان از جمله نان لواش ، نان خشک ، نان فانتزی ، نان سنتی ، نان شیرمال ، نان تافتون ، نان باگت ،کروسان ، انواع نان خانگی و صنعتی و … توسط ماشین سازی سینا طراحی و ساخته می شوند.

در دستگاه های خط تولید و بسته بندی انواع نان های صنعتی فانتزی می توان بدون برخورد دست و به صورت کاملا بهداشتی توسط یک فیدر (تغذیه) به صورت تکی و چندتایی عملیات بسته بندی را انجام داد.

 

بسته بندی انواع نان

جهت بسته بندی انواع نان ساندویچی و نان همبرگری و نان تست ، انواع نان خانگی و … می توان هم از بسته بندی افقی دوخت از بالا استفاده کرد و هم از دستگاه دوخت از پایین.

 

دستگاه بسته بندی نان

 

بهتر است برای بسته بندی سلفونی یا نایلونی انواع نان به صورت تکی از ماشین دوخت از پایین استفاده شود زیرا سرعت بسته بندی بالاتر می رود.

 

فیدر یا تغذیه اتوماتیک نان

می توان به منظور بسته بندی تمام اتوماتیک از یک فیدر یا تغذیه جهت بالا بردن سرعت بسته بندی نیز استفاده کرد.

همچنین توسط فیدر می توان یک یا چند محصول را در یک پک بسته بندی بدون استفاده از نیروی انسانی قرار داد.

به فیلم زیر دقت نمایید :

 

 

برای این منظور با طراحی یک فیدر یا تغذیه مناسب و با کمک نوار نقاله ها می توان یک خط تولید تمام اتوماتیک و مناسب جهت بسته بندی سلفونی یا نایلونی راه اندازی نمود.

ماشین سازی سینا به همین منظور جهت استفاده بهینه از دستگاه ، فیدر یا تغذیه مورد نیاز برای هر محصول را با توجه به نیاز مشتری خود طراحی می نماید.

 

قیمت دستگاه بسته بندی نان

جهت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر و قیمت دستگاه های بسته بندی نان فانتزی و … و همچنین سفارش ساخت این خط تولید با ماشین سازی سینا از طریق شماره ۰۹۱۲۳۲۷۷۶۶۰ تماس حاصل نمایید.

همچنین دوستان در نظر داشته باشند که تمامی دستگاه های ماشین سازی سینا شامل ۱۸ ماه گارانتی و ۵ سال خدمات پس از فروش می باشد.

 

 

  نظرات